Jag är taggad!

Jag känner mig verkligen taggad. Nu när skolan har dragit igång har även träningen kommit igång som vanligt, men utöver tyngdlyftningen så har jag ju fått tillbaka mig passion för löpning. Är otroligt skönt faktiskt!
Fast löpningen drog jag igång med redan i våras men då höll jag min till min favoritsträcka som ska vara kort men snabb, men nu har jag tillochmed börjat köra längre sträckor med lugnare tempo. Det är något jag inte haft tålamod till förrut!

Efter en ganska jobbig dag i skolan måste jag få säga att jag känner mig bra tillmods, kan ju i och för sig bero på att jag är ledig imorgon! Otroligt skönt med 3 dagars helg, skolveckorna bara springer förbi nu!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna