Lördag

Under gårdagen hade jag fullt upp. Började med en ganska tidig morgon då jag och Jonte åt frukost innan vi bestämde oss för att springa ner på intersport. Jonte hade presentkort där och nu hade dom fått in lite mer vår och sommarkläder så han slog till på 2 st t-shirts och ett par Björn Borg kalsonger.
När man ändå har presentkort tycker jag man kan unna sig sånna kalsonger, för dom är ju hyffsat dyra, men ack så snygga :)
Efter vi varit på stan en sväng gick vi tillbaka hem till mig och kikade några avsnitt ”How I met your mother” innan det var dags för middag. Efter en portion med kyckling och ris så bestämde vi oss för att promenera till Jonte.

Trots att det bara var kring -5 grader så var det kyligt, blåste lite som vanligt och så var det dessutom glashalt. Höll på att halka ett par gånger men klarade mig helskinnad fram.
Innan 8 bestämde vi oss för att ta oss till konsum och inhandla något gott och Jonte ville ha chips så han tog det och jag körde på nötter :) Mycket gott! Kom hem perfekt för att titta på Robinsson innan det blev Jag vet vad du gjorde förra Lördagen och därefter American Pie 2..


Postat av: merna

fin blogg.

besök gärna min och släng in en kommentar :)

2009-03-22 @ 15:59:19
URL: http://mernakryo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna