Dagen i sig!

Vaknade i morse och mådde rent ut sagt skit. Helt hängig, hostig och hade dessutom fått ögoninfektion igen, men efter några timmar blev det bättre och jag fick lite energi igen! Gjorde några distanstester och kollade upp vad jag ska läsa lite mer på och insåg att det kommer bli lite knappt med tid att plugga inför teoriprovet och uppkörningen. Så efter några tester skulle mamma och pappa och handla så jag passade på att följa med så jag fick övningsköra!
Så idag har jag faktiskt gjort två vettiga saker, på en ledig dag!

Blev lite rastlös där mot kvällen men då kom Carro och hämtade upp mig och vi satt mest och pratade medan Jim och Jesper roade sig framför något spel.
Och nu är jag hemma för ett tag sedan, ska ta tag i packningen snart, för imorgon bär det av till Kangos och där lär jag bli till söndag/måndag!

Tar iallafall med mig 3:e boken i Twilight-serie och kameran så jag lär ha något att sysselsätta sig med. Sen hörde jag talas om att det skulle bli kanonväder så får se hur det blir med den saken!

Nånå, ha en bra helg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna