Träning ger färdighet!

Jag gick och tränade iallafall efter lite pyssel här hemma :) Inslagning av en present och fixa en vas med några glittriga kvistar eller vad man ska säga..
Körde benen riktigt tungt idag och därefter axlar,skuldror och mage! Känner redan nu hur mycket träningsvärk jag kommer ha i morgon och kanske redan i natt!
Kommer bli tungt ifall det blir att gå i mycket trappor i natt!

Nu, ska jag bara ta det lugnt! behöver nog lite vila innan jag ska iväg. Men hade även tänkt kika lite på Top model ifall jag hinner. När jag väl kollade första avsnittet har jag följt den och då kan man ju inte missa :) Är roligt att se hur deras bilder blir och man får lite egna idéer :)

Nej, nu ska jag starta min vila så man hinner :) Ha en bra kväll och natt!


Postat av: Matilda

träning ger färdighet!

lärdom ger erfarenhet!

2009-01-28 @ 20:45:34
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna