Serietävling 1

Vaknade i morse, hungrig som en varg.. Knallade upp still sporthallen och vägde in och skyndade sedan och äta frukosten jag hade med mig :) Plockade fram saker innan jag började värma upp. Kändes först tungt på lite lägre vikten innan det släppte.
Gick upp på podiet och gjorde första lyftetn, det gick bra.
Andra lyftet gick inte alls.
Och tredje lyftet var riktigt nära..

Värmde upp lite för stöten och kände redan då att axeln gjorde ont, men körde på iallafall.
Kändes hur tungt som helst på uppvärmningen men första lyftet gick lätt och bra.
Andra gick tung och var ett misslyckande innan det satt i tredje lyftet..

Kan sammanfattas som en okej start efter julvilan i och med axeln!
Men nu ska jag börja träna upp axlar och armarna lite mer för att se om det hjälper :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna