Ministudio

Jonte var med några kompisar och skulle inte hem på ett tag så jag orkade inte åka dit. Utan tog istället fram ministudion och fyrade av lite bilder! Har dock bara använt den svarta bakgrunden ännu. Blir att testa den vita,röda och blåa här någon dag :)


Mina nya skor som jag fyndade på Domus för endas 160kr :) Perfekt!
Jag som sökt ett par vita sånna här nu ett bra tag.


Testade mig på att fota en smyckes bild ifall det komma skall :)


Postat av: Mickaela

tack för ditt stöd!

Ska försöka göra det så hälsosamt som möjligt, men gud va jag är otränad nu.



ha det bra, kram

2009-01-04 @ 01:46:08
URL: http://viktminskning.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jätte fin bild på smycket Sanna!

När skolan kommer igång får vi ta och börja fota smyckesbilderna :)

2009-01-04 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna