Alfapet för hela slanten..

Jesper + company kom och plockade upp mig och vi for iväg till konsum och mest gick och tittade, massa funderingar på något ätbart. Men den enda som handlade var Carro och det var för att fylla mobilen med pengar.
Det lös i Angelikas lägenhet så vi antog att hon kommit in från byn, vilket var ett helt riktigt antagande!
Satt och pratade på om allt och ingen, när vi kom på den brillianta idén att spela spel (som verkat bli en brilliant idé ofta nuförtiden).. Så Jesper, Jim och Carro hoppade in i bilen och åkte och hämtade spelen..

Alfapet var det som skulle spelas..
Jag och Matti mot Angelika och Jesper mot Jim och Carro!
Det gick bra för mig och Matti, eller till enbörjan var det nog jag som skötte spelet och kammade hem fin fina poäng på ordet Snöplog, vilket jag tyckte var duktigt! Men efter en stund kom Matti in i spelet och vi vann det hela :)

Nu har jag kommit hem för bara en liten stund sedan, gjort klart min frukost som jag kommer äta på sporthallen i morgon och lagt mig här, ska borsta tänder osv och hoppa i säng nu! Börjar bli trött så det kan gå..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna