21/1 2009

Var inte fullt lika trött idag vilket var positivt! Dagen på praktiken gick ovanligt fort, trots att det inte var alltför mycket jobb. Men det är ju så det är när man är driftare, funkar allt så har man nästan inget att göra :)
Dagen flöt alltså på bra!

Kom hem vid halv 3 tiden och inväntade Jonte som kom från skolan. Vi beställde pizza och smaskade i oss detta innan Jonte skulle iväg och jag skulle iväg och träna..
Började med att köra vändningar och lyckades knipa ett pers idag och var nära på ett till, men kan inte gå så bra varje gång! Körde ännu en gång en massa axlar och armar, för att bygga upp och kanske får slutet på min onda axel..
Och såklart en massa mage, vill nämligen ha träningsvärk i den imorgon så får se om jag lyckades :)

Nu ska jag strax titta tv och ta det lungt, lär ju bli trött på ett tag och hoppa i säng!
Så Godnatt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna