Körkort!

Morgonen började oroligt, vaknade redan kl 6 och kunde inte sova mycket mer efter det. Vred och vände mig för jag visste vad som väntade! När jag väl satte mig tillrätta för att börja göra teoriprovet var jag inte alls nervös, men efter några frågor ändrades inställningen. Det var svåra frågor som jag var riktigt osäker på, och jag satt nervöst och räknade hur många fel jag kunde ha innan jag rättade..
Vilken lättnad! Godkänt

For ut och köre med mamma lite innan det var dags för uppkörningen.Var nog bra att jag gjorde det eftersom då blev man lugn och fick lite känsla för bilkörningen. Jag höll mig relativt lugn och stressande inte alls upp mig trots att jag gjorde en hel del små tabbar på uppkörningen. Det var nog lugnet som räddade mitt körkort! Och med ett stort leende på läpparna knallade jag hem med pappret i handen!

Nu har jag precis varit i skolan på två lektioner och har satt mig tillrätta här, har nämligen fått tillbaka min dator från rep idag. Så ska flytta över bilder och installera program senare, så går den att använda! Då kan jag äntligen börja men alla mina bilder på riktigt, när jag får tid..


Postat av: Amanda

vad bra :)

grattis till körkortet!

2009-08-25 @ 19:24:47
URL: http://amandabergmann.blogg.se/
Postat av: Lisette

jag har låsningar i ryggraden och kronisk inflammation i ryggen typ.. det är mycket men svårt att förklara

2009-08-25 @ 20:11:06
URL: http://lisettelahti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis ! :) Du hade gärna fått hjälpa mig med min blogg om du vill?(A) ;)

2009-08-26 @ 00:01:22
Postat av: julia

Åh sanna.. Mitt rekord varade inte länge, nu är du och jag delad etta ;) Bra gjort och grattis så jätte mycket! Kör lugnt nu :)

2009-08-26 @ 13:39:52
URL: http://jhallergren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är väl klart jag kommer, inget att tacka för ju ;) Och grattis än en gång till körkortet! Det är inte dåligt att fixa det dagen efter man fyllt arton! Du är grym :)! Vi måste ju hitta på något någon dag... Är ledig hela helgen, har en massa trist att göra innan det, så jag lär isolera mig idag och imorgon... Har ett prov som jag ska skriva på fredag, men efter det så är det free time! Bara höra av dig om du har tid, annars ringer jag dig :) Ha en toppendag!

2009-08-26 @ 13:55:00
URL: http://kollnoll.blogg.se/
Postat av: Emma

Wiiie, GRATTIS!

2009-08-26 @ 20:47:34
URL: http://emmawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna