One more..

Modell: Sofie Oja

 

Är väl lika bra att jag slänger in en till bild när vi ändå var inne på det här temat! Har suttit och redigerat en hel massa bilder nu som jag ska skicka till Sofie senare. Kul att höra vad hon tycker!

Förövrigt är det söndag idag, veckans tråkigaste dag enligt mig! Men passar rätt bra med en lugn söndag idag känner jag, för snart ska jag nog krypa ner i sängen en stund och läsa min bok.. Mys!


Postat av: julia

Vad härligt att höra! Jo kvällen var fin, fast jag drack inte ens två öl så man var lite stel :) Men det var så skönt. Inte riktigt min grej det där med att festa, men det kommer nog med åren! Haha :)



Vilka fina bilder du fotat! Vill också lära mig! Du är grym

2009-09-07 @ 23:21:28
URL: http://jhallergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna