Kåvepenin

Jag var efter många om och men och tränade ett jättelätt pass igår och det kändes såklart tungt efter att ha varit borta men samtidigt kände jag mig rätt pigg i kroppen.
Men ack så fel man kunde ha. Några timmar efter passet blossade det halsonda upp igen och vid 8 idag var det dags att boka en läkartid för min hals. Har redan varit förkyld nu i 2 veckor med halsont,hosta och ögoninfektion så det var lika bra att se efter vad som inte stog rätt till.

Läkaren konstaterade svullnad och en massa vätskefyllda blåsor i halsen och skrev ut Kåvepenin åt mig, som jag ska äta nu i 10dagar. Så jag håller tummarna på att det är en infektion och försvinner nu, för om det är ett virus kan det gå lite hur som helst. För om 12 dagar måste jag vara frisk, för då ska jag hoppa på tåget ner till Stockholm för en veckas träning.

Så det var kanske tur i oturen att förkylningen kom nu och inte om 2 veckor!


Postat av: Jesper

voivoi, man ska inte träna när man är sjuk :P



Sv: Jodå, mycket bättre än kompakta :)

2009-07-28 @ 15:34:09
URL: http://jesperninezero.webblogg.se/
Postat av: Elin

Jaa Göteborg är en väldigt fin stad! Jesper kommer nog bli less när jag ska tvinga han att GÅ överallt så han inte missar nått. Haha.



Vi kommer hem halv tolv på natten den 24:e :P

2009-07-28 @ 16:32:04
URL: http://aidantaustas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna