Sportlov!

Sportlovet har startat idag och jag slog på stort och tog en skidtur med Caroline i det fina våriga vädret! Super skönt och jobbigt, då jag inte har några färdigheter på skidor direkt. Fortsatte dagen med lite god mat innan det var dags för nästa pass denna dagen, tyngdlyftningen. Körde hårt och hoppas nu på en icke nådig träningsvärk...

Nu sitter jag här själv i lägenheten med en kopp té och bara myser. Inväntar att Jonatan ska sluta jobbet och komma hem och sen blir det hopp i säng!

Såhär ser det för tillfället ut i Kök/vardagsrum. Soffan inväntas fortfarande, lite mer på väggarna skulle inte skada och lite gardiner och tyger skulle göra det hela mycket mer hemtrevligt. Men det tar sig och jag gillar stället :)



Postat av: ormen

för liten tv!

2010-03-09 @ 02:21:02
Postat av: Emelie <3

hejhej (:

allt bra idag?

2010-03-09 @ 13:46:14
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Elin

Potatis och Purjolökssoppa är vidrigt. Haha jag hatar färgen och konsistensen. Men pastan med kycklingen som vi åt på tjejkvällen ska jag försöka mig på idag!! den var ju faktiskt jättegod.



2010-03-09 @ 14:48:15
URL: http://aidantaustas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du betalar tv-avgift ;)

2010-04-19 @ 11:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna