Vinter på gång!

Snö yr utanför mitt fönster och om det fortsätter såhär hela natten lär vi ha en hel del snö imorgon. Fast det är väl lika bra att det lägger sig på en gång, om det väl ska komma redan!

Dagen har sprungit förbi. Har haft en mattelektion idag sen knallade jag nästan direkt vidare till tyngdlyftningen för att köra ett bra pass! Fick lite ny motivation, fast lite tråkigt när jag fortfarande inte kan köra alla övningar p.g.a min rygg!
Efter det passet bestämde jag mig för att hälsa på på friidrotten, vilket var ett tag sedan! Sjukt kul att vara samlade med det gamla gänget, som jag saknat er! Spelade lite fotboll innan jag tyckte det var dags att gå hem och äta lite..


Postat av: Anonym

kul att du kom! :)

2009-09-29 @ 13:42:54
URL: http://jensnilssons.blogspot.com
Postat av: linn

kom fler gånger!

2009-09-30 @ 14:12:12
URL: http://lwennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna