Helgen!

Idag är det redan söndag, helgen har sprungit iväg som vanligt! Fredagen var jag ledig och hann både med att besikta en bil, träna ett grymt givande pass och umgås med Jonte och säkerligen en hel massa annat som jag glömt bort i denna stund. Lördagen bestod av en fotografering med Sofie, en god middag med Jonte och därefter en bowlingmatch med Jonte,Martin och Kim. Var sjukt kul med bowling trots att det inte gick så bra!

Redan söndag idag alltså.. Hade tänkt fara ut och springa en vända men tror jag skippar det ändå, känner mig fortfrande små förkyld som jag gjort hela veckan! Annars blir det nog en lugn dag med lite fixande och trixande!




Postat av: M A L I N

låter som en bra helg det där :)



sv: jadåm, helt okej :D

2009-09-13 @ 14:34:22
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna