Midsommar!

Har haft rätt fullt upp i helgen så har inte haft någon tid att skriva något här..

Fredagen började hektiskt. Steg upp efter att ha jobbat natt och blev hämtad hemifrån nästan direkt. Vi åkte till skåningen där det bjöds på grillat och gott sällskap. Mätta och belåtna begav vi oss till Jukkas där vi länge satt på bryggan och mös i solen.
Grabbarna stack på hembygdsgårdern medans jag och Lina for iväg till stan igen. Efter mycket roligt prat med Lina for vi och hämtade upp grabbarna igen och åkte in till stan.

På Lördagen vaknade vi ganska sent och gick ut och la oss på altanen i solen. Skippade att åka till björkliden och grilla och knalla runt, det hade blivit för stressigt! Istället var vi ute på en lång promenad innan vi käkade grillat och sen for iväg till Laxforsen för att hälsa på där. Hann även med lite filmtittande och en hel del bilåkande.
Fick iallafall se en rolig sak när vi stod med bilarna på bussis, mitt i allt kommer det en backande bil förbi stadshuset och fortsatter upp efter raggen. Den hann runt hela folketshusparkeringen innan polisen upptäckte den..

Vaknade idag vid halv 1 och började dirket plocka i disken och samla ihop kläder och sådant. Tog en paus och gick ut och sprang och för en stund sedan åt jag en försenad frukost. Just nu sitter jag och väntar på att tvätten ska vara klar och så ska jag nog dra en sväng med dammsugaren om jag hinner.. Ska ju trots allt iväg och jobba kl 18 till 06..



Postat av: Bam Bam

vilken fin blogg :) älskar headern :D

2009-06-21 @ 15:56:07
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: M A L I N

låter ju helt okej och vilken fin bild :D



sv: jodå :D

2009-06-21 @ 17:02:46
URL: http://www.malinh.com
Postat av: matilda

Sv: Kan inte bli bättre :) håller på att packa och fixa, hihi.

2009-06-21 @ 19:16:52
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: N*A*T*Z

jobbar du från 18-06 :o jisssees!



- midsommar var helt okeej :D

2009-06-22 @ 00:05:11
URL: http://frankenreiter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna