Fredag

Nu har jag varit på min svarv lektion och den gick ovanligt bra. Inte alls så mycket tjorv och problem som det brukar vara, så blev på bra humör.. Nu har jag kommit hem och ätit två hembakta bröd till lunch och hoppat i duschen och fått bort verkstadslukten. Verkstadslukten sitter verkligen i i händerna, fast man tvättar händerna med hett vatten och tvål flera gånger så hjälper det inte, först när man har duschat försvinner det.

Har precis fått tag på Caroline, vi ska på stan en sväng. Hade behövt titta om jag hittar ett par skor och ett par jeans, är i stort behov utav detta ;p

Annars har jag inga speciella planer för dagen, blir kanske att träna en sväng i eftermiddag och sen umgås lite mer med Caroline eller något liknande :)


Här är förresten några bilder jag tog på Carro lite tidigare i höstas



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna