Nervös är bara förnamnet

Tog det riktigt lugnt idag på träningen, körde bara några ryck på mycket låg vikt för att bibehålla tekniken.. Nu är allt fixat inför i helgen. Biljetterna är hämtade, boendet är fixat och klart, pengarna är uttagna, linimentet är lånat och har en massa påminnelser på mobilen för att inte glömma ta med mig alla saker :)
Imorgon blir det att packa och prata med Sara, bestämma vilken tid vi ska ut till flyget osv.
Bara hoppas min förkylning inte blir värre, men det går ju ändå! :) Jag har alltid sådan otajming när det gäller sånt här, går alltid och blir förkyld några dagar innan, men vad kan det hjälpas.. Så länge man inte ligger i feber eller har magsjuka så brukar det gå, fast kanske inte lika bra som det skulle ha gjort annars..
Men nu är det ju så att det här blir mitt första och sista SM som ungdom och det får man ju bara inte missa :)

SVERIGE - STOCKHOLM - BOSÖN - SM Here I come!


Postat av: Matilda

Bara fint.. dock fullt upp att jag inte hinner blogga :(

2008-11-19 @ 19:12:15
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Verkligen! Och privatlivet + idrotten betyder mer :)

2008-11-19 @ 19:33:23
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna