Hemma

Ja, nu har jag kommit hem för ett tag sen.. man kan ju säga att tävlingen blev rent misslyckad..
Jag klarade mina ingångsvikter kort och gott, sen sket sig allt!
Nånå, trots ett pers i ryck är jag riktigt missnöjd..om jag hade presterat som jag kan, skulle jag inte kommit på en snopen 4:e plats.. men nu är det ingen idé att hänga läpp mer om detta, för imorgon blir det träning som vanligt.. För om några veckor har jag chansen att prestera, fast då dock bara på ett KM.. Men det kommer nya SM, nästa år som junior.. då kommer jag ge järnet!

Resan i sig har varit riktigt kul. Jag och Sara var på stan i stockholm i ca 7 timmar innan vi beslutade oss för att inte gå in i fler affärer. Blev trots allt ganska dyrt :) haha
Vi tog en taxi till Bosön och checkade in på hotellet och mest tog det lugnt.
Nästa morgon när vi vaknade fick vi en chock, det hade kommit 1dm snö under natten och det bara fortsatte.. 
Efter tävlingarna tog vi en taxi in till centralen för att knalla vidare till Pizza Hut och äta :) Riktigt smarrigt var det och roligt.. Sara gjorde bort sig lite så vi fick skratta en hel del :) haha
Sen knallade vi vidare till Hemköp och in där,bland hur mycket folk som helst konkade vi på våran packning, som inte var den lättaste. Den vägde ca 13kg :)
Iväg igen och skynda oss till tåget..

På tåget hamnade vi i en kupé med en Japanska och en som kom från skottland. Det var kul att sitta och prata med dom, trots att Japanskan var riktigt dålig på engelska så förtstod vi iallafall.
Det var en liten liten del av vad som hände under min och Saras USM resa :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna