Måndag

Idag var det bara tre lektioner, sen gick jag hem för att ta det lilla lugna och det slutade med att jag somnade och sov säkert drygt en timme :) Så skönt! Jag kunde nämligen inte sova nå bra alls i natt, tog flera timmar och somna, och sen när jag väl sov så drömde jag en massa och sov inte alls djupt..Så jag lär sova gott i natt! Idag skulle jag egentligen tagit den där sprutan, men det visade sig att läkaren tillochmed hade gått och blivit sjuk, så det får bli nästa vecka istället :)

Nu ska jag bara ta det lugnt och vara hemma, är fortfarande hur trött som helst och småförkyld så.. men ska ändå förbi träningen idag tror jag. Måste testa lite ingångsvikter inför helgen så det hade varit bra, men får se hur det blir senare :)

Ha en fortsatt trevlig dag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






Sanna, 20, Kiruna